Pages

Thursday 22 October 2015

Noxxa Periuk Tekanan Multifungsi Elektrik

TEKS : RAFIDAH BINTI ALI
FOTO : KOLEKSI SENDIRI & CARIAN GOOGLE

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Hari ini saya hendak kenalkan sahabat baik saya yang banyak berbakti kepada saya dengan memudahkan rutin harian masakan saya.  Sejak adanya selalu dapat pujian dari en suami masakan saya jadi sedap dan masa masakan saya juga menjadi cepat.

Pasti semua hendak tahu kan namanya, ini lah Noxxa Periuk Tekanan Multifungsi Elektrik.

Pelbagai fungsi - Masak Perlahan, Mengukus, Menumis.


Penerangan
  • Pilihan Tekanan Tinggi & Rendah
  • Pelbagai fungsi - Masak Perlahan, Mengukus, Menumis
  • Memanas semula dan memastikan makanan sentiasa hangat
  • Pelewat Masa sehingga 8 jam.
  • Periuk tidak melekat 8L.


Saiz periuk bahagian dalam
  • Diameter: 26.2cm
  • Height: 17.5cm

Harga
Untuk Ahli - RM 657.20
Untuk Bukan Ahli - RM 788.65


Waranti satu (1) tahun daripada kerosakan pengilangan. Sila maklum bahawa peralatan ini hanya untuk KEGUNAAN DI RUMAH sahaja. 



Senangkan, saya suka menggunakan khidmat ini, lebih-lebih lagi sangat membantu kaum ibu-ibu yang sangat sibuk.

Untuk sebarang tempahan boleh melalui saya.
Whatshap : +6010-7846392
Email : pnrafidahali@gmail.com




No comments:

Post a Comment